Klachtenregeling
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Klachtenregeling
Wat te doen bij een klacht?
[/vc_column_text][us_separator icon=”fas|arrow-down” show_line=”1″ line_width=”30″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]
Wij streven naar een hoog kwaliteitsniveau voor al onze werkzaamheden. Als u een klacht of een punt van kritiek heeft vernemen wij dat graag van u. Zodat wij samen met u aan een oplossing kunnen werken.
Als de verleende zorg toch niet zoals gewenst is, dan kunt u een klacht indienen. Wij zijn als vrijgevestigde mondhygienisten lid van de NVM en daarmee aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerste Lijn, die klachten in behandeling neemt en beoordeelt. Aanvullende informatie kunt u verkrijgen bij:
Nederlands Paramedisch Instituut
Postbus 1161
3800 BD Amersfoort
Telefoon: 033-4216189
Klachtenprocedure
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][us_image image=”4055″ size=”full” align=”right” animate=”fade” animate_delay=”0.2″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”primary” us_bg_image=”3575″ us_bg_parallax=”horizontal” us_bg_overlay_color=”rgba(0,0,0,0.3)” us_bg_image_source=”media”][vc_column][vc_column_text]
Mondhygiëne Praktijk Tubbergen
Voor een gezonde en stralende lach
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]