
Wat meenemen bij het eerste bezoek?
Zorg dat u bij het eerste bezoek aan onze praktijk een identiteitsbewijs en het inschrijvingsbewijs van uw zorgverzekeraar bij u heeft. Eventueel een verwijsbrief van uw tandarts. Komt u van een andere mondhygiënist dan verzoeken wij u uw cliëntgegevens op te vragen en mee te nemen.

Gegevens veranderd?
Bent u verhuisd? Of van zorgverzekeraar veranderd? Breng ons dan bij het volgende bezoek hiervan op de hoogte.

Verandering van uw gezondheid en medicijngebruik
Wij verzoeken u ons op de hoogte te brengen bij veranderingen in uw gezondheidstoestand en medicijngebruik (bijv. gebruik van bloedverdunners).

Niet nagekomen afspraken
Wij reserveren tijd voor u, daarom is het noodzakelijk om minimaal 24 uur van tevoren de afspraak af te bellen indien u verhinderd bent. Bij niet tijdig afzeggen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

Betalingen
Voor de uitgevoerde behandelingen worden de facturen door een extern bedrijf verzorgd, Famed. Bij vragen over de factuur kunt u contact opnemen met het volgende telefoonnummer 0900-0885.
www.famed.nl