Huisregels
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Onze Huisregels
[/vc_column_text][us_separator icon=”fas|arrow-down” show_line=”1″ line_width=”30″][vc_tta_tabs layout=”timeline”][vc_tta_section title=”bezoek” active=”1″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”3701″ img_link_target=”_self” size=”full” link=””][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
Wat meenemen bij het eerste bezoek?
Zorg dat u bij het eerste bezoek aan onze praktijk een identiteitsbewijs en het inschrijvingsbewijs van uw zorgverzekeraar bij u heeft. Eventueel een verwijsbrief van uw tandarts. Komt u van een andere mondhygiënist dan verzoeken wij u uw cliëntgegevens op te vragen en mee te nemen.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”gegevens”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”3703″ size=”full” link=””][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
Gegevens veranderd?
Bent u verhuisd? Of van zorgverzekeraar veranderd? Breng ons dan bij het volgende bezoek hiervan op de hoogte.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”medicijnen”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”3705″ img_link_target=”_self” size=”full” link=””][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
Verandering van uw gezondheid en medicijngebruik
Wij verzoeken u ons op de hoogte te brengen bij veranderingen in uw gezondheidstoestand en medicijngebruik (bijv. gebruik van bloedverdunners).[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”afspraken”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”3707″ img_link_target=”_self” size=”full” link=””][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
Niet nagekomen afspraken
Wij reserveren tijd voor u, daarom is het noodzakelijk om minimaal 24 uur van tevoren de afspraak af te bellen indien u verhinderd bent. Bij niet tijdig afzeggen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”betaling”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”3709″ size=”full” link=””][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
Betalingen
Voor de uitgevoerde behandelingen worden de facturen door een extern bedrijf verzorgd, Famed. Bij vragen over de factuur kunt u contact opnemen met het volgende telefoonnummer 0900-0885.
www.famed.nl[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”secondary” us_bg_image=”3575″ us_bg_parallax=”horizontal” us_bg_overlay_color=”rgba(0,0,0,0.3)” us_bg_parallax_width=”130″ us_bg_image_source=”media”][vc_column width=”1/1″ animate=”fade”][us_cta controls=”right” title=”Online afspraken regelen? Dat kan bij MPT!” target1=”_self” target2=”_self” color=”secondary” btn_label=”Neem contact op” btn_size=”18px” btn2_color=”primary” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.mptubbergen.nl%2Fcontact%2F” btn_style=”5″ btn2_link=””][/vc_column][/vc_row]